Dear karma, I have a list of people you missed

torsdag 4 februari 2010

Tillfälligt avbrott

Kommer ni ihåg här det dök upp en skylt i tvrutan där det stod tillfälligt avbrott. Nåt hade pajjat. Kanske var det en atmosvärisk störning... Minns ni att dom varnade för det ibland på tv. Att tv2 i Blekingetrakten kunde på sämre bild pga atmosväriska störningar... Det var tider det.

Om nån minns det så besiktade jag bilen häromdan.
Killen som jobbade där var rätt humorbefriad kan man lugnt säga. (minneslapp till mig själv: Försök inte skojja med besiktingspersonalen. Dom har:
1. Ändå ingen humor
2. Din bil går inte igenom bättre för det.
Slut på parantesen.
Jag bryter alla svenskaregler idag- since I´m going till hell anyway.

Iaf.
Besiktningen. Där var jag.
Den något humorlöse killen hade hissat upp min fina skruttbil i taket och kommenterade att servon läckte olja.
Yeah, tell me about it Darling...
Jag lyckades snacka mig ur det.

MEN. När jag åkte därifrån så var bilen hur trög som helst. Trodde det berodde på att det just då var snöstorm. Men det verkar hålla i sig.

Så nu undrar jag, Kan man stänga av en servo när man håller på och pillar under bilen? Det verkar som att den gått sönder/inre är på på nåt sätt. Är det möjligt?

(undrar oxå om han isf stängde av den för att jävlas med mig men det hör kanske inte hit)

Annat härligt tekniskt som hänt är att ett sms har fastnat i utkorgen så det går inte att skicka fler sms. Den sitter lixom i hålet och täpper till.

Och ni vet vilken New Moon-scen jag vill härma med mobilhelvetet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar