Dear karma, I have a list of people you missed

tisdag 16 februari 2010

Skrock

Jag är så sjukt skrockfull.
Jag går fortfarande inte på A-brunnar. Jag lägger inte nycklar på bordet och jag måste alltid kolla 3 gånger ifall luren verkligen är på när jag pratat med nån i telefonen.
(fast det där sista är nog kanske inte skrock mer... ja ifall jag skulle fisa och personen i luren är kvar och sitter och lyssnar)

Igår var jag och köpte mig en ny mobil.
Den gamla har långsamt blivit helt förjävlig och nu var det verkligen dags!

Så nu har jag en jättefin rosa telefon som jag älskar lite mer än vad som är nyttigt. Och den matchar faktiskt min nya rosa dator.

Och efter en liten stund slog det mig! Så här bra kan man inte få ha det! Jag kan inte både ha en rosa jättefin telefon som funkar OCH en rosa jättesnabb dator som funkar. DÅ kommer säkert något hemskt att hända mig som straff.

Så jag gick och la mig med en känsla av att nåt hemskt kommer att hända mig.

Och vakande upp till en väldigt spontan resa till London i helgen:-D

Känns som att jag har tumme i röva på gud som jag hade nån kompis en gång som kallade det när man hade flyt.

(undrar om det var samma kompis som använde uttrycket " som 2 tummar i samma röv" om när man var riktigt tajta kompisar... )

Jahapp. På torsdag ska man ut och flyga flygplan. Det är då man behöver det där med tummen och gud.

Godnatt på det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar