Dear karma, I have a list of people you missed

tisdag 16 februari 2010

Anything-can-happen-day

När Magnus och jag var unga och galnare så brukade vi kalla onsdagar för Anything-can-happen-day.

Idag verkar det vara en sån dag fast att det är tisdag och det normalt är min otursdag.

Vaknade som småbarnsmammor brukar med att en unge hade kissat på sig i sängen så det hade runnit på mig.
Och sen upptäckte jag att samma unge var snorig och febrig och det vanliga VAB-pusslet började som alltid när man är 2 studerande föräldrar.

Trodde det skulle bli det vanliga torkande av ömsom rumpa ömsom näsa och videoracet. Men nu sitter jag här och jonglerar med sms. Kanske åker jag till London torsdag em... Kanske är jag i London i helgen och ser på Depeche Mode.
Herregud.

Har fixat:
* Ok från min söta man.
* Pengar
* Ledigt söndag
* Barnvakt torsdagkväll när Magnus jobbar
* Date med min älskade Anna-Lena som bor i England

Kvar att fixa
* Berätta för Magnus att det är DEN HÄR HELGEN jag ska åka
* Ledigt från jobbet fredagkväll
* Pussla ihop så jag kan gå på föreläsningarna på andra tider.
* Leta upp passet
* Packa

OMG.

Nu blev jag lite nervös...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar