Dear karma, I have a list of people you missed

onsdag 10 februari 2010

Konstigast igår

Tänkte skriva det här igår men jag tänkte inte att det passade så jättebra ihop med mina glammiga klänningar:-)

Alltså, när jag åkte buss till skolan igår så gick det på en kille typ vid whavrinskis plats (ber om ursäkt för stavningen). Han såg helt normal ut (nästan) och han pratade högt i mobilen, så där som folk gör. Det som gjorde att jag tittade upp när han gick på var att han pratade lite lite lite FÖR högt precis när han gick förbi mig.
Och då ser jag.
Att han har en torkad snorkuse under näsan som är typ i sajsen av en vindruva. På rikigt. Jag var tvungen att stirra på den mest för att jag var helt fascinerad. Och lite för att jag tänkte att det kan inte vara sant, det måste vara att han har typ en sån där näsblodstampong i snorken.
Men det hade han inte.
Det var snor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar