Dear karma, I have a list of people you missed

lördag 6 februari 2010

Till er som är på väg ut

Det är lördag kväll och klockan är 22.36.
Det ligger män i olika storlekar och sover i mitt vardagsrum.
En är 10 år och ganska hårig, en är 3,5 och ganska ljuvlig, den tredje är 333 år och ganska hårig han med.
Dom har sovit sen Spider-manfilmen hade hållit på i fem-sex minuter. Fast att dom var väldigt sugna på att se den.

Jag vet att det finns människor som är på väg till stan just nu. Som har nått förfestens höjdpunkt.
Vet ni det blir inte så mycket bättre en att så se till att sätta på den här låten riktigt högt, dansa med era vänner och hoppas att det kanske finns någon där ute till oss alla...

Varsågod

Kärlek
Iso

Ps. Den tioåriga håriga mannen är min katt.

2 kommentarer:

  1. Själv känner jag igen låten från shreck.
    Det är inte för att jag är ung. Det är för att jag är gammal och har glömt att kära Bonnie sjöng den. Förlåt Bonnie.

    SvaraRadera
  2. Skit samma vilket gumman, det viktigaste är ändå att det är den bästa låten att sätta på precis precis innan man måste snabba sig ut till taxin:-D

    SvaraRadera