Dear karma, I have a list of people you missed

söndag 14 februari 2010

Nu har jag bestämt mig

Jag har äntligen kommit på vem jag är.
Jag är inte alls en småbarnsmorsa på 36 pannor.

Jag är en 17 nörd. En social skygg nörd som snöat in för mycket i sina böcker och filmer och sin kitschiga inredning och för mycket smink och halvkass musiksmak. Som lever sitt sociala liv på internet och inte vill bli störd i det.

Det känns så skönt nu.

Nu ska jag ta mitt 17åriga jag med min svarta själ, låsa in mig i mitt hem och lyssna på riktigt deppiga kentgitarrer resten av mitt liv.

Fuck you ordentlighet och vuxlighet och parmiddagar och tack för senast.

Jag ska ta hand om min inre nörd och göra det bra.

2 kommentarer:

  1. Man skulle kunna tro att du och jag är lite som tvillingar om vi plockar bort beskrivningen av för mkt smink. Jag är fan inte 35 bast! VÄGRAR! :) Kram
    BTW: UNDERBAR BLOGG!

    SvaraRadera
  2. Man får vara ung sålänge man känner sig som sådan :D

    SvaraRadera