Dear karma, I have a list of people you missed

söndag 14 november 2010

True Romance


När Magnus och jag blev ihop för över 13 år sen så brukade vi bara se filmer som var riktigt coola. Jag antar att det fick oss att känna oss coola :-D Jag kanske inte minns helt rätt men den första filmen vi såg var Sid och Nancy. (but of course... Hello!) Jag minns precis hur det var när vi hyrde den. Det var söndag, vi var jättebakis och jag tyckte det var en bra idé att gå med 12 centimeters platådojjorna till videoaffären. Jag fick hålla i Magnus hela vägen för att inte snubbla.

Den andra filmen vi såg var den här. True Romance. Vi såg om den ikväll. Jag har inte sett den sen dess och det var bra för jag kom inte ihåg hur den slutar. Jag satt hela tiden och tänkte att fan, måtte det sluta lyckligt, jag orkar inte med olyckliga slut. Men jag ville inte fråga Magnus hur det slutar för det skulle lixom förstöra grejen.

Hur den slutar? Meh! Du får väl se filmen eller?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar