Dear karma, I have a list of people you missed

fredag 26 november 2010

"Att reta min fru är det bästa jag vet"

Skrev en anonym läsare nyss.

Ja du, kära anonyma läsare, jag vet nog vem du är.

Kan du vara samma person som en gång hängde över axeln på mig och tjuvläste i boken jag läste, såg att en person i boken hette Ull och retat mig för det sen dess. Och jag vet precis när det var. Det var när vi hade hyrt en stuga på Orust en sommar och det regnade som fan båda veckorna vi var där och jag har nog aldrig läst så många böcker som den sommaren för det fanns ingen tv i stugan.

När det var? Jo, det var sommaren 2005 och jag vet det för det var även sommaren som Viggo blev till bara för att det regnade hela tiden och det inte fanns nån tv och det finns ändå en gräns för hur många böcker man orkar läsa och nåt måste man ju hitta på att göra :-D

I fem fucking år har du retat mig för att en person hette Ull i boken. Den utspelades sig bland asagudarna om du vill veta. Därför kan folk heta ULL och andra osexiga saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar