Dear karma, I have a list of people you missed

lördag 6 november 2010

Mår fortfarande lite dåligt


När jag tänker på att stackars Slash fick sitta hos Skavlan igår och prata med Kärringen från Helvetet. Med Frisyren från Helvetet. Såg ni det?
Jag låg och vred mig som en mask av obehag för att han utsattes för detta hemska.

Och så undrar jag en sak till? Är det verkligen så att i norge så är deras motsvarighet på sverigedemokraterna det andra största partiet?
Jag hade inte nån aning om att det var så. Är det så? Kan nån svara mig så blir jag glad!

7 kommentarer:

  1. Njae. Så här är det:

    http://sv.wikipedia.org/wiki/Fremskrittspartiet

    SvaraRadera
  2. Ja det var konstigt... Men att Slash kommer från England?! Det visste jag inte, har ju inte gått i nån hårdrocksskola! :)

    SvaraRadera
  3. Men jaaaaaa!
    Min karl höll på att förgås igår. Han HATAR numera Kärringen från Helvetet och hennes hemska hemska fisyr.
    Stackars Slash som sagt...

    SvaraRadera
  4. Oskar Kristenssonnovember 07, 2010

    Hemskt att se henne sno fokus i konversationen... Vafan, har hon ingen skam i kroppen? XD

    SvaraRadera
  5. Noterade ni att "kommisarie Barnaby" klagade på att UK blivit mångkulturellt? Fasaden håller på att rämna, Europa har fått nog.

    Vem är "kärringen från Helvetet"? Den där Eva Dahlgren?

    SvaraRadera
  6. Brålanda-Karronovember 07, 2010

    Kärringen från helvetet var den norska politikerkvinnan. Hon hade ju en frisyr i klass med Elisabeth Höglund. Hahaha

    SvaraRadera
  7. Shit 6 kommentarer! Det har jag inte haft sen jag skrev inlägget om Hästsnoppen!

    Tack ska ni ha för att ni håller med mig om Helveteskärringen och att ni tycker synd om Slash.
    Fast jag undrar om Erik från Stockholm sett programmet och du är medveten om att jag tyckte det var hemskt ifall ett norskt SD-parti är andra störst i norge.
    Puss o kram på er!!

    SvaraRadera