Dear karma, I have a list of people you missed

fredag 26 november 2010

Dagens mest förvirrade

Jag sitter i telefon och blir sakta men säkert övertalad av comhem att få lite mer tvkanaler som jag ändå aldrig kommer orka kolla på. Under tiden hör jag att Viggo har gömt sig nånstans och ropar "hallå, hallå!" för att man ska leta efter honom. Plötsligt hör jag hur det välter typ en stor möbel eller nåt över honom och han börjar ropa lite mer desperata HALLÅÅ!!

- Ursäkta, säger jag snällt till försäljaren, kan du hänga kvar lite för det lät som att min son välte en möbel över sig.

Jag hittar Viggo under klädställningen i klädkammaren. Får upp klädgrejen, ut med ungen och går tillbaka till telefonen.

- Så nu är jag tillbaka, han hade vält en torkställning över sig.

- Vad sa du att han hade gjort sa du?

- Vält en såndär grej man hänger tvätt på. Över sig.

- Ok... Jag trodde att du sa att han hade öppnat en öl.

- Hehehehe! Han är fyra år!

- Ja, satt här och tänkte att jag hoppades att du skulle hinna fram till honom innan han hann smaka på den.

Åh herregud.

Vad sa du? Om jag drog på mig lite fler tvkanaler som jag ändå aldrig kommer att titta på? Jorå. Fan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar