Dear karma, I have a list of people you missed

måndag 1 november 2010

Äcklig dag på nåt sätt

Det är inte bara det att det är november och jag har lyckats glömma hur mycket jag hatar november, jag har typ bara ätit äcklig mat hela dan och allt känns lite äckligt bara för det.
Eller, det som var äckligt var min jätteäckliga lunch. Potatis och matjessill. Matjessill är inte min favorit direkt. Den här burken var nog lite gammal med. Fiskbitarna var helt torra. Har gått runt hela dan sen dess med en unken läskig känsla i hela kroppen. En känsla som lixom luktar kryddpeppar...

Oh how I hate kryddpeppar...

Försökte göra det bättre med att äta upp resterna av marängswissen som var över från barnkalaset i helgen. Men ni vet hur det blir när man fryser in grädde. Det blir som gräddklumpar. Och man äter dom för det kan ju vara maräng. Men det är grädde. Och det är äckligt.

Det enda som är roligt med det här är att barnen kallade det för maräng-smisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar