Dear karma, I have a list of people you missed

fredag 12 november 2010

Brålanda-Karro och jag ser på Twilight


Vi har sett den typ 50 gånger var. Men aldrig tillsammans.
Vi kommenterar oavbrutet allt som händer.
Våra kommentarer kan delas in i olika kategorier.

Nr1. Allt vi säger börjar med: "Jag älskar..."
Typ, Jag älskar att han tittar så på henne här i resturangen. Jag älskar att det rycker lite i hans mungipa när han kysser henne. Jag älskar att han står så nära henne i matsalen.

Nr2. Filmmissar.
Typ, "Kolla nu, nu går dom här i växthuset och se vilka som går framför dom. Och kolla nu! Nu är det nån annan som går framför med grön mössa!" Att persiennerna är nere i ytterdörren ibland och ibland inte när Bella låtsas att hon har gjort slut för att rädda sig från James. Och Syrgasslangarna. Behöver jag skriva nåt mer om
dom? Omg säger jag bara.

Nr3. Att säga en replik en sekund innan den sägs i filmen.
"Green is what? Good?" "An animal?"

Nr 4. Saker vi hört talas om hur det gick till på riktigt under inspelningen.
" Jag har hört att han skadade sig för att han sträckte sig här när han skulle lyfta upp henne och hon retade honom jättemycket i en intervju jag såg på Youtube."

Var det nåt jag missade Karro?

2 kommentarer:

  1. Du missade en sak. När har bär henne på ryggen uppe i trädet och hennes fot gnider hans skrev.....fint det där du!

    SvaraRadera
  2. ja, det var lixom en filmmiss väl värd att upptäcka!!

    SvaraRadera