Dear karma, I have a list of people you missed

tisdag 5 oktober 2010

Till M, vi kan kalla honom Jannes kompis

Magnus livade upp en ofantligt trött frukost här i morses med att berätta om ett lagom bitchigt mail från ett skivbolag. Jag tror nog att du vet vad jag pratar om.
Jag hoppas ditt samtal, i vilket du skulle ge dom en "reality check", har gått bra.

Jag erbjöd mig att gå med i bandet som er sjätte medlem, vi kan kalla mig er reality check. Jag kan sitta i baren och snacka metal och luras så att det blir vi som blir bjudna på drinkar. Jag kräver ingen procent på er skivförsäljning och jag kan sova i samma sängplats som Magnus. Ni kommer med andra ord knappt att märka mig.
Viss reservation för att den metal jag kan tänkas sitta och snacka kan bli lite lätt... tunn? dammig? Men jag är rätt bra på att snacka så jag tror jag löser det.

MVH Yoko

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar