Dear karma, I have a list of people you missed

fredag 22 oktober 2010

En sak som jag undrar varför jag känner att jag måste repetera

Alltså, för det första. Jag är så grymt fascinerad av Brangelina. Och deras barn. Och varje gång jag råkar läsa nåt om dom i nån tidning så måste jag läsa namnen på deras barn. I tur och ordning.
Maddox
Sahara
Pax
Shiloh
Knox Leon
och Vivienne

Jag vill verkligen sluta med det.

För det slutar lixom inte där. Sen måste jag tänka efter vad Madonna har för ungar nu igen och vad dom heter och jag har inte rikigt blivit klok på om hon adopterade en eller två från afrika. För visst var det så att hon egentligen inte FICK. Men va fan, hon är ju Mafuckingdonna.

Ps. Detta inlägg borde egentligen ha rubriken Dagens tvångstanke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar