Dear karma, I have a list of people you missed

fredag 1 oktober 2010

Och du då du är ju ihop med den

Ett av våra favoritskämt här hemma är, ni vet när man blir trött på sig själv och säger nåt i stil med:
* Jag är fan den största tönten som finns
eller
* Alltså, mitt hår, jag ser ut som Nick Noltes mugshot
eller
* Jag har så dålig humor, jag skrattar allra mest åt Amerikas funnies videos
eller
* Jag sitter en hel fredagskväll och tittar på bilder på övergivna hus

Så brukar den andra alltid svara:
- Men jag då, jag är ihop med den som gör det där. Då måste jag vara den största tönten...

Ikväll spelar min man på nån festival i tyskland. Han flög dit i dag på dan. Jag körde runt i vår rostiga volvo och handlade på willys och hämtade barn.
Men det måste väl ändå vara jag om är bäst för jag är ihop med den coole?
Är ni med mig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar