Dear karma, I have a list of people you missed

fredag 1 oktober 2010

En sak som imponerar på mig

Fridas vän, vi kan kalla henne Sushi, som inte bara klämmer i sig HELA sin snitzchel på Moldau utan även, när vi andra ligger svettiga av matkoma efter att har fått i oss hälften av våra, obekymrat beställer in en efterrätt. Och får i sig den med.

Och sedan säger följande bevingade ord:

"- Det känns som att jag behöver minst fyra jäger för att orka med pendeln hem."

Och sedan systematiskt klämmer i sig fyra jäger.

Det är snart en vecka sen det hände men jag tänker fortfarande på det lite då och då.

5 kommentarer:

  1. Så jävla imponerande!! Fast jag åt upp hela min shar pei med....

    SvaraRadera
  2. Det var imponerade det med! Jag åt inte ens upp hela min ost. Och den var typ en fjärdedel av era megagrejer...

    SvaraRadera
  3. Jag åt också upp min Sharpei! Så det så.
    men Sushi är en hjältinna...

    SvaraRadera
  4. Ja, hon är helt fantastisk.

    SvaraRadera
  5. Tack! Allt för er tjejer... =)
    //Sushi

    SvaraRadera