Dear karma, I have a list of people you missed

söndag 31 oktober 2010

Dagens Eldorado-tips

Alltså jag älskar Eldorado, ni vet det där billiga märket som man kan köpa på Willys. Jag älskar att det är så sunkigt. Att det finns precis ALLT att köpa i Eldorado. Och det är så billigt att man har råd med bottennappen.
Deras te är till exempel helt jävla odrickbart. Köp det inte!

Men kattsanden, den utan klumpar, är skitbra. (hehe, märkte ni göteborgshumorn?)Jag vet dock inte hur den smakar så om du smakar och den inte är god, skyll inte på mig.

Start-muslin är svinsvingod. Smakar som kaksmulor och jag råkade äta upp en hel paket på en helg för inte så länge sen. (hm, kanske skulle gå under kategorin Personliga rekord?)

I helgen har vi köpt en såndär rund burk med sega godisar. Dom var riktigt riktigt goda. Jag brukar inte gilla sega råttor och lakritsbåtar men dom här var verkligen goda. (och ja, Mamma, ingrediens nr 4 var gelantin, eller bindhinnor och hovar som du brukar kalla det, men jag lovar, det var riktigt jävla goda bindhinnor)

ps. Köp absolut inte Eldorados deodorant. Magnus fick nån jävligt skum allergisk reaktion där nån körtel i armhålorna svullnade upp så det såg ut som att han hade två ägg i armhålan. Alltså på riktigt. Det var lika stort som ett ägg. Ganska roligt så här i efterhand men han blev faktiskt så skraj att han gick till vårdcentralen. Det gör han aldrig annars. På sin höjd ringer han sin pappa och ber om hjälp när han blir riktigt riktigt sjuk)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar