Dear karma, I have a list of people you missed

måndag 4 oktober 2010

Dagens största orättvisa

I natt drömde jag en skit skit äcklig dröm om att jag transplanterade bort halv min lever. Och satt i sjukhussängen och pratade lite med doktorn efteråt och sen sa jag att jag skulle lägga mig och vila lite. När jag la mig så högg det till asäckligt i mitt operationssår. Jag kan knappt skriva om det för det var så jävla vidrigt. Och sen vaknade jag och hade fortfarande jätteont i magen och var helt svag. Gud jag hoppas att jag aldrig behöver operera mig det känns som jag ska dö bara när jag tänker på det...

Iaf.

Min KÄRA vän Brålanda-Karro.
Hon drömde att Robert Pattinson kysste henne på halsen. Och när hon vaknade var hon fortfarande blöt av hans saliv på halsen.

Fan så jävla orättvist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar