Dear karma, I have a list of people you missed

fredag 22 oktober 2010

Minneslapp till mig sjäv

Åk aldrig mer till coop i sisjön på fredag eftermiddag. Speciellt om du typ bara ska ha en påse chips och en Aftonbladet. Och speciellt inte om du är på ditt mensigaste humör.

Det är typ så här. Du går runt bland godishyllorna och letar efter chipsen när du kommer på att i just den här jävla affärjäveln har dom valt att placera chipsen alldeles utanför mjölken. En kilometer ifrån där du befinner dig just nu. Det slutar med att du river åt dej en Mars och skriker högt nåt i stil med:

- Jävla fittaffär!! Varför gör du så här mot mig!!

Fast du skriker såklart inte. Bara lite inne i ditt huvud för man skriker inte högt i affärer hur mycket pms man har. Jo, kanske om man har nån mer med sig att skrika på. Typ ens barn. Eller man. Eller mamma.

Och sen har vi parkeringen.
O my fucking god.
Ifall helvetet finns så lovar jag att det är den parkeringsplatsen som ÄR själva helvetet. En sjukt underdimensionerad liten excuse till asfaltsplätt som antagligen designades av en fransman eller nån från nåt liknande land där dom bara har bilar som är en tredjedel i size om man jämför med våra. Jag trodde fan aldrig jag skulle komma hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar