Dear karma, I have a list of people you missed

fredag 16 juli 2010

Tjuvlyssnat på Bloms del 2

Vid damtrosorna. Tre väninnor samtalar. (Det kan ha vart 2 väninnor och den enas morsa)

1: -Nu ska jag göra nåt som man inte får...
2:- Ska du prova dom?
1: -Bara ovanpå jeansen. Det får man väl göra. Jag måste se om dom går över röva.
2: -Gjorde dom det?
1: -Ja. Dom var bra. Det är svårt att veta det där. Jag köper alltid Lindex microfiber och du vet dom tittar ju på mig när jag kommer till kassan. För storleken. Och jag säger: "Ja, jag kör dom i tumlaren, därför ska jag ha Large".
3: (håller upp ett par trosor och studerar innan hon pratar) -Jag vill ha såna där som är smala på sidorna. Jag vet att jag är gammaldags men det är så jag vill ha det.
Ettan och tvåan stannar upp och tittar mållöst på henne. Jag upptäcker att jag gör det med, från andra sidan realådan. Jag vet inte om dom andra tittar på henne för att dom också undrar vart fan hon hittar tangatrosor år 2010. Jag hoppas att det är samma undran.
2: -Jag kör bara string jag.

Ridå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar