Dear karma, I have a list of people you missed

söndag 4 juli 2010

Hjälp mig att fatta ett beslut!

Så här va... Jag är ledig från i morgon till onsdag nästnästa vecka. Nästan en och en halv vecka. Så vi skulle kunna vara på landet nästan hela den tiden.

Men Viggo är bjuden på kalas på lördag. Mitt dåliga mammasamvete tycker att vi borde åka hem till stan och gå på kalaset för att han inte ska missa det.
Men är det inte ännu goare att stanna kvar i stugan?

Hur ska man göra?

Kan inte nån utan mammasamvete hjälpa mig att tänka och fatta ett logiskt beslut...

2 kommentarer:

  1. Oskar Kristenssonjuli 04, 2010

    Låt Viggo bestämma

    SvaraRadera
  2. Stanna kvar i stugan - lätt!
    Det kommer fler kalas...
    Jag har beslutat att kalas går man på om inget annat är planerat redan. Annars skulle nästan varje helg bokas upp av barnkalas. Och det håller inte i min varannanveckasvärld.
    Kram

    SvaraRadera