Dear karma, I have a list of people you missed

tisdag 27 juli 2010

På bion

Var på bio häromkvällen med Magnus.

Vi hade platser längst bak. När vi kom upp till våra platser så var det ett par som satt sig på platserna längst ut, sen var det en tom plats i mitten och sen var det vi. Vi klev förbi dom och den tomma platsen och så satte vi oss.

Aldeles innan filmen börjar så kommer det in en kille och sätter sig på den tomma platsen.
Han verkar lite märklig och så börjar han prata lite märkligt med paret längst ut.
Så jag sitter på helspänn hela filmen för att jag tror att killen är ett freak. Och jag har verkligen inte nån lust att prata med honom...

Hela filmen igenom frågar han jävligt konstiga frågor till paret längst ut. När han inte hostar på ett konstigt sätt eller dricker jättekonstigt ur sin dricka.

Själva kulmen på hela weirdnesset är när han lutar sig över dom andra och frågar om dom har några pop-corn kvar.
Och jag tänker att så.jävla.freakad. kan man inte vara så man frågar främmande människor om man får äta upp deras pop-cornflagor.

Men så är filmen slut och killen och paret går iväg tillsammans.

Han var visst deras kompis.

ups

2 kommentarer:

  1. Skön snubbe asså :)
    Förresten går det väl typ inte ens att beställa platser så att det blir en plats ledig mellan det måste väl va minst t¨vå mellan? Så han hade nog köpt den tillsammans. Men det utesluter inte möjligheten att det var vodka i hans dricka =O

    SvaraRadera
  2. Åh! Tack för du berättade om biljettköpsgrejen nu behöver jag aldrig mer vara rädd för att det ska hända:-D

    SvaraRadera