Dear karma, I have a list of people you missed

lördag 3 juli 2010

Hur lätt man får ner en Linda i Twilightträsket

Jag: -kolla! Här är väskan jag vann på mowienighten! Fin va?!
Linda: -Ja. Hur orkade ni sitta och se på bio en hel kväll?
Jag: - Det var lätt! Och så var det ju paus emellan.... (lång utläggning om kvällen som jag besparar er....)
Linda: -Jag har aldrig sett filmerna. Bara hört er här på jobbet tjata om dom. Har inte ens sett ett ända klipp...
Jag: -Vänta!

Tar fram trailern på första filmen på youtube.
Jag: -Kolla! Här ska du få klipp!

Lindas ögon blir större och större ju längre trailern är.

Jag: - Ok. Är du med?!
Linda: - Fan, gåshud! Jag trodde inte det var nåt för mig... Men...
Jag: -Det blir till att hyra film på vägen hem?!
Linda: - ja...........



Gick inte att bädda in... Klicka här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar