Dear karma, I have a list of people you missed

torsdag 13 januari 2011

Samtal vid skollunchen

Inga barn var heller närvarande vid detta tillfälle.

- Fan igår satte jag faktiskt på tvn men helvete vad dåligt det var. På alla kanaler.

- Men jag såg en rätt bra dokumentär...

- Jag vet vilken det var! Den perfekta vaginan!

- Ja, hur visste du att det var just den jag såg?

- Men det var väl inte så svårt att räkna ut.

- Nä det klart...

Liten paus där det stoppas mat i munnar.`

- Vad handlade den om då?

- Äh, jag kollad inte så mycket. Men det var en tjej som hade blivit retad för att hennes såg konstig ut. Så hon skulle operera den.

- Men ärligt! Det är väl den kroppsdel man visar minst. Gud så sjukt.

- Ja, det var typ hennes syrra som en gång sagt en taskigt grej och så hade hon så sjuka komplex nu. Jiiiisus.

- Ja.

- Men jag slog om när dom skulle visa operationen.

- Bra.

Det äts lite till.

- Vi pratade om den där filmen igår. Jag fick för mig att den hette den Perfekta Muttan. Det hade varit roligt!

Allmänt asgarv.

- Jag älskar att dom har så konstiga namn på dokumentärfilmer. Kommer ni ihåg den som hette "Hjälp mina bröst är för stora!"

Mer asgarv.

- Jag menar, ok, det kanske är lite jobbigt med för stora bröst. Men tänkt hur stora dom måste va om man ska börja ropa på hjälp.

*Visar med armarna hur hon ligger och kvävs under ett par enorma bröst*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar