Dear karma, I have a list of people you missed

onsdag 5 januari 2011

Lite random info om hur jag gör när jag bloggar

Jag sitter nästan alltid i soffan. Under en filt och datorn på en kudde i knät.

Ofta passar jag på när det är Bolibompa. Men då får jag göra´t snabbt annars blir barnen så sugna på att ta datorn och spela en massa larviga småbarnsspel på den och kladda ner den med sina smörgåsfingrar.
Att skriva i smyg och under tidspress orsakar lätt stavfel och att meningarna blir konstiga, felbyggda har jag för mig att det kallades för i skolan. Ber om ursäkt för det och hoppas ni har lite mer förståelse nu när ni vet hur det går till.

En sak till. Av någon outgrundlig anledning är ofta Family Guy på i bakgrunden. Och gör mig jätteförvirrad i huvet.
Nu vet ni det med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar