Dear karma, I have a list of people you missed

söndag 30 januari 2011

Ny design

Nu har jag fått både bra och anus av er...

Hm...

Pysslade lite med designen i morses när alla sov på jobbet.

Jag läste ut Breaking Dawn i helgen. Bilden blev nånslags undermedveten, spontan grej därifrån. För att jag går runt med den känslan i kroppen just nu. Och så känner jag mig lite sagoaktig och mystiskt inuti och jag önskar att jag hade en varg till bästa vän och att det snart blir vår.

Jag har inte heller sovit jättemycket på några dygn.

Bilden stannar ett tag.

(sen blir det piskor och buntband Frida, men vi kan väl snacka lite mer om det på torsdag när du äntligen kommer till den Rätta sidan sverige...)

Och ja! Om det är nån mer som vill säga nåt om designen så skriv gärna här!!

5 kommentarer:

  1. Alltså. Jag älskar bilden. Den är såå vacker! Den kan säkert vara du. Jag tycker du ska byta ut den lila nyansen i texten till knallila. Går du in på en länk så blir den knallila. Skitsnyggt.Den du har nu ser lite brunlila ut... kram

    SvaraRadera
  2. Låter som jag klankar mycket, det menar jag inte. Den är himla fin. Förresten så räcker det med ett tryck på "skicka kommentar" nu, har du gjort nåt?

    SvaraRadera
  3. Fia. Jag bad ju om era åsikter då vill jag inte ha lite fjantåsikter som ni säger bara för att göra mig glad! Eller hur! :-D

    Jag fick bort den turkosa färgen så jag kan nog ändra den lila, du har rätt. (fast ikväll är jag lite för trött...)

    Jag tror att om du är inloggad på ditt googlekonto redan så behöver man inte klicka så många gånger. puss!

    SvaraRadera
  4. Det är jag alltid, har fått klicka ändå. Skit samma, det funkar :-)

    SvaraRadera
  5. Anneli/Benetfebruari 01, 2011

    I LOVE IT!

    Trodde du nåt annat? hähäh

    SvaraRadera