Dear karma, I have a list of people you missed

lördag 8 januari 2011

R.I.P Älskade vän

Tracks.
Hur ska vi som är födda 1970 och framåt veta att det är lördag nu när du inte finns mer. Det är bara med dig i bakgrunden som man får den där riktiga känslan av ledighet. Mysbyxor, långfrukost och avsaknaden av jobb räcker inte riktigt till...

Idag var det 80-tals-listan. Jag lovar att jag kunde varenda låt.

Häromdan sa min son, med lite skräck i rösten, till Magnus:

-Pappa? Fanns youtube när du var liten?

Nä. Men vi hade iallafall Tracks.

Här är mina favorit-favorit 80-tals låtar.





Jag önskade mig dom här 2 skivorna i julklapp ett år. Det var första gången jag önskade mig skivor som inte var typ Herreys eller Style.

Om du blir sugen på att lyssna på Tracks igen för idag så kan man göra det på P3s hemsida. Gör det! Du kommer bli förvånad över hur många låtar du kan sjunga med till!

Här är länken

2 kommentarer:

  1. Ååå nej!!!! Missade det!!!! :( Kommer sakna Tracks! Måste genast kolla länken!

    SvaraRadera
  2. KOllade listan, kan sjunga (delar iaf) av alla låtar utan att ens höra dem! :)

    SvaraRadera