Dear karma, I have a list of people you missed

tisdag 4 januari 2011

Kan någon berätta var man kan köpa


Alltså, varför har ingen berättat att det finns sånt här?

Sexdroger?! Är det som en blandning av sex och droger i nån slags allt-i-ett-kit? Schampo och balsam - två flaskor i duschen - inte jag. Jag kör Wash and go...

Sex och droger - två najsa grejer. Gör som Britney - kör sexdroger så spar du både tid och pengar.

Vem ringer Amy Winehouse? Vad sa du? Åh! Sexdrogen UTVINNS ifrån hennes kropp? Aha.

Då är jag med.

2 kommentarer:

  1. Jag har aldrig testat själv då jag av ren princip inte drar upp starkare kemiska preparat i nosen än Neceril men E. Clapton har skrivit en mycket bra låt, "Cocaine", som sägs vara mycket effektiv mellan två vita lakan. Inte låten alltså utan... ja, du fattar =)
    Äh, glömde ju att du tål att man talar klarspråk så... Har du råd och låg moral, dra kokain så blir du kåt. Sådär ja =)

    SvaraRadera
  2. Jag är så trött just nu så klarspråk är en fördel om man vill få mig att fatta. AHA. Jag tror inte att man kan köpa kokain på apoteket nuförtiden. Inte ens på Kronans Droghandel.

    Så du tror att det är den drogen dom menar? Varför kan dom inte skriva det då?
    Nej, du behöver inte svara, jag vet redan. Man köper inte tidningen om dom bara menar kokain. Det är inte så intressant. Man är bara intresserad av vad en sexdrog är. Och med MAN menar jag ... Jag....

    SvaraRadera