Dear karma, I have a list of people you missed

tisdag 29 november 2011

Inatt eller tidigt i morses

Låg jag som vanligt tidigt på mornarna och trodde att jag inte sov.
Det är ett så jävla jobbigt beteende.
Jag insåg att jag inte alls var vaken när jag förstod att hårfrisörskan jag befann mig hos inte alls var en hårfrisörska utan en galen mördare som hade hela salongen full av märkliga maskiner som såg ut att vara gjorda för diverse tortyr. Hon gömde sig hela tiden bakom nån maskin och ville bleka min ögonbryn med en jättestor böjd pensel. Det som fick mig att vakna var när hon sa att hon skulle koka mitt hjärta i en microvågsugn. (som svar på min fråga: "du är inte frisör alls va?"

Jag borde ha fattat riktiga misstankar när hon skulle bleka slingor i mitt rödfärgade hår...

Eller drömmen innan, där jag och Mangan var på Twilight-tribute-fest i ett hus som såg ut att vara ett sånt där hus där man spelar in Scooby Doo. Jag drack en massa vin fast att jag var gravid och det märkligaste av allt, Magnus dansade. Jättemycket dansade han.

Jag tror att mitt undermedvetna ligger vaket och stressar över sömnbrist. Men det beter sig som vanligt som en gothig fjortis.

Typiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar