Dear karma, I have a list of people you missed

måndag 7 november 2011

En dröm

I natt drömde jag att jag bodde ihop med Brålanda-Karro. Vi sov i samma dröm i samma dubbelsäng. Och nej, det var absolut inget erotiskt med detta alls. Anna i skolan muttrade nåt om att jag drömde flat-drömmar, men nej, det var inget sånt alls. Vi bodde bara ihop.

Det hade säkert vart trevligt men det var så jävla stökigt i vårt rum. På golvet låg ett tjockt lager kläder och när man öppnade garderoben så var det knökfullt med skolböcker så där kunde man inte ha några kläder.
På Karolins sida av sängen var det ganska städat. Och en dag upptäckte jag vad hon gjorde, hon putte bara in alla skit under sängen så den till slut kom från under min sida.

Det var ju en konstig dröm.

Och Karolin. Jag hade kunnat berätta den för dig om det inte var för att du hängde med Robin som du sa att vi dumpat. Vi dumpade inte Robin han vek bara av och vi gick till Falafelstället. Så det så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar