Dear karma, I have a list of people you missed

fredag 11 november 2011

Jag har tyckt att dom är ovanligt trevliga men...

- Mamma, min fröknar lyssnar inte på oss. Dom bara pratar och pratar.

- Jasså...

- Och när vi vill säga något till dom så bara pratar dom och pratar och aldrig lyssnar dom på oss.

- Nä hä...

- Och vet du, dom bara kallar oss för knasbarn och tokstollar!

- Men du, jag vet att dina fröknar tycker jättemycket om er och att dom är jättesnälla.

- Mmmmm....

- Så du kan inte lura mig att dom är dumma, för jag vet att det bara är för att jag inte lät dig klättra på det hala berget.

- Men vet du mamma, vet du vad dom gör?

- Nä.

- Innan dom går till dagiset på morgonen så dricker dom minst två koppar med öl!

- Jasså?!

- Ja, det är därför dom är så kloka. Dom säger det, ungefär fyra koppar med öl är bra att dricka på morgonen för då blir man så klok så klok.

- Jaha. Jag tycker ju att dom verkar väldigt kloka i och för sig. Då vet jag vad det beror på.

- Ja. Öl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar