Dear karma, I have a list of people you missed

onsdag 16 november 2011

Stress och kärlek

Barnen är sjuka, jag har förjävla mycket att göra i skolan med en tenta som är coming up nästa vecka och står mig upp i halsen så jag knappt kan andas. Jag vet inte om ni kan föreställa er hur det är att försöka plugga samtidigt som man har reklamen från Cartoon Network skrikandes i ena örat och en egentligenintesåjättesjuk 5-åring som studsar runt en.
Speciellt när man sovit 3 timmar på natten.

Men det gör inget egentligen om anledningen till sömnbristen är att man var på Twilight-maraton hela kvällen och halva natten igår.

Den nya filmen var nog den bästa i serien. Fast jag kanske inte är helt objektiv i mina åsikter.

Surgubben i gp tyckte man skulle se på Dracula istället- och det mina vänner är nog fan det största sömnpiller jag vet. Så man kan ju bara ana vilket trist kärlekslöst liv han måste leva.

jorå

Och det finns ju alltid omtentor. Men Twilightpremiärer händer bara en gång i taget.

1 kommentar:

  1. Det var action på alla håll och kanter i den här filmen. Like it a lot :p

    SvaraRadera