Dear karma, I have a list of people you missed

onsdag 9 november 2011

Bra saker som hänt idag

Utan inbördes ordning:

1. Jag insåg redan efter typ 7 minuter att seminariet/workshopen jag satt mig på skulle suga ASS. Så jag reste mig upp och gick. Åh, det är så bra med snabba bra beslut.

2. Jag gick till min söta Elenor och fick luggen klippt. Och blev kramad och fick kramar och det bästa: det bästa göttigaste skvallret. I love her.

3. Jag gick hem och åt och sov. Man borde göra det oftare istället för att plåga sig i skolan.

4. Jag vaknade upp på soffan och gick och kokade kaffe. Och sen rotade jag runt i skåpen lite för det hade vart gött med nåt gött till kaffet. Jag hittade tårta i kylen. Hur ofta händer det? Som att få en trisslott med 3 tvrutor. Fast utan hon tv4 bruden som jag får spader på som är ihop med Niklas Strömstedt.

5. Jag hämtade barnen tidigt och var en jättesnäll och jättebra mamma.

6. Matilda, aka "lilla tonårsbruden, sur som ättika", smög in sin lilla kalla hand i min när vi gick över skolgården. Det vill hon aldrig göra längre.

7. Jag gick på NIA och efteråt så fick Maria mig att skratta. Och om man har en vän som henne så behöver man aldrig gå i terapi. I love her.

Det var väl det. Nån som har haft det bättre?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar