Dear karma, I have a list of people you missed

torsdag 28 april 2011

Samtal mellan makar

I soffan.
På tv är det reklam för Felix Herngren-boxen.

- Fatta att han är YNGRE än mig!?

- VEM? Felix Herngren? Är han yngre än DIG?!

- Nej, inte han. Ove. Vadhetterhan...

- Ja, det är han ju. Det är helt sjukt. Han ser ut som en gubbe.

- Felix Herngren är ju säkert till o med äldre än DIG...

- Jaha, tack för den då för fan. Jag kan säga dig att när jag fyllde på månadskortet så frågade tjejen på 7eleven ifall jag skulle ha ungdom. Eller vuxen. Det du.

- Förlåt. Du ser jätteung ut. Jättemycket yngre än vad du är.

*skrattar ett högt sarkastiskt skratt*

- Men fan!

- Ok. Förlåt. Du ser faktiskt mycket yngre ut än vad du är.

* Nytt sarkastiskt skratt*

- Ok. Du kan lägga av nu. Det spelar ingen roll vad du säger. Du har redan förstört mitt moment.s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar