Dear karma, I have a list of people you missed

lördag 23 april 2011

Onsdag innan påsk

Kära dagbok.

Idag visade jag ännu en gång på att bära den där genen vi har i vår släkt, den där diagnoshistorien med autistiska särdrag, noll impulskontroll och zero gränser.

Jag packade bilen med ungar (varav en har vattenkoppor utav bara helvete), två katter och drog till en stuga som inte var fixad till att bo i efter vintern. Än.

Det gick bra. Vi tog en fika på trappan först och jag förklarade att jag behövde jobba lite så vi skulle kunna bo, äta, bajsa och sova. Typ. Det gick bra. Jag fick även, efter lite... dödsföraktande pill med gasolspisen, igång den och vi fick mat i oss.

Dagens wildlife- 4 rådjur, några ganska små spindlar och kanske fem råttbajsar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar