Dear karma, I have a list of people you missed

torsdag 14 april 2011

Oh its just good to be me

Dagens uppgift: obligatoriskt litteraturseminarium.

Vår grupp var grymt bra. På alla vis.

Min insats var att läsa en saga för klassen. Och sen fick de diskutera hur man kunde hitta matte i den.

Jag var så grymt nöjd med allting när det var dags att sluta.

- Ska du med bussen Hanna?

- Va?! Nej, vi har ju lektion i eftermiddag också.

- Har vi?

- Ja, workshop.

- Vet du, det tänker jag inte gå på.

Jag åkte hem och la mig på soffan istället. Man ska alltid sluta när man är på topp. Har sovit jättegott till Oprah och ätit lunch direkt ur lunchlådan och slösurfat. Laddar batterier för att vara en god mor som har påsklovslediga barn nästa vecka.

2 kommentarer:

  1. Trodde du laddade inför biopremiären med Patten i morgon :p

    SvaraRadera
  2. Ja, det med :-D Jag försökte bara låta lite präktig:-p

    SvaraRadera