Dear karma, I have a list of people you missed

söndag 3 april 2011

Dagens tvångstanke

Eller nattens kanske man ska säga...

Efter att ha sett alla tre Twilight-filmerna på rad (ja, jag jobbade och nåt måste man väl göra för att hålla sig vaken!)

... Tänk om jag dör innan jag får se Breaking Dawn filmerna.

Undrar om dom skulle göra ett undantag och visa den för mig ifall jag skulle få någon hemsk sjukdom och vara på väg att dö?

Undrar om man kanske kan ljuga och säga att man har en hemsk sjukdom så att dom gör ett undantag och visar den för mig för att jag är på väg att dö?

Undrar om jag skulle få en hemsk sjukdom bara för att jag överhuvudtaget tänker så här...

Undrar hur störd jag är på riktigt. Tur att jag nästan är gift med en psykolog...

3 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHSJSXMXJSJSMSXMXMNS

    Jag älskar dig

    SvaraRadera
  2. Oskar Kristenssonapril 04, 2011

    Fick mig att komma o tänka på denna filmen:
    http://www.imdb.com/title/tt0489049/

    SvaraRadera
  3. Låter som en kanonrulle Oskar! :-D

    SvaraRadera