Dear karma, I have a list of people you missed

måndag 4 april 2011

Meningen med att blogga

Idag har jag fått bevis på att min blogg faktiskt fyller någon slags funktion i människors liv.

I B-huset på Peddan vid lunchtid sprang jag på Jos. Det var ett glatt möte. Jag saknar henne och vår gamla basgrupp. Men vi var hungriga och hann inte snacka mycket.

- Jag håller ju koll på dig i bloggen iallafall!

- Det är ju bra!

- Men du, när har den premiär egentligen?

- Breaking dawn?

- Ja.

- November.

- Va!? Men gud! Jag trodde det var i juni eller nåt...

- Och den andra har kommer inte förrän i november nästa år.

- Men GUD! Då förstår jag...

- Att man kan vara orolig för att kanske dö innan.

- Ja! Verkligen!

Jag är nog inte fullkommligt galen iallafall... Puh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar