Dear karma, I have a list of people you missed

söndag 17 april 2011

Samtal mellan makar

- M har skrivit på fejjan att du har blandat in Knight Rider-låten i en av era gamla hårdrockslåtar.

- Mmmm. Det är den här: *spelar glatt på gitarren*

- Aha. Han har fått typ 59 kommentarer på det. Folk håller på och rekommenderar olika 80-tals serier med fina introlåtar.

- Den bästa är ju Automan. Åh vad den var bra!

- Ooookeeej....

- Den var bäst, det var en gubbe som var lixom rymden och han kunde göra skitcoola grejer med sig själv lixom och och och...

- Jag har aldrig hört talas om den faktiskt.

- HAR du inte?!

- Nä... Men det låter ju som jag har missat nåt.

- Ja! Åh du vet, jag hade väntat SÅÅ länge på att det skulle börja gå på tv men så första avsnittet, då skulle jag på scouterna men jag tänkte att jag skiter fan in scouterna, jag vill va hemma och se på Automan. Men då sa XXX: "Jag har en såndär video så jag kan spela in det så kan vi gå på scouterna och ÄNDÅ så på Automan när vi kommer hem.

- Ok. Gjorde ni det då?

- Men fan, vad tror du?! Vi kom hem från scouterna, käkade kvällsmat, det gjorde vi alltid hemma hos dom efter och sen satte vi på videon. Men tror du inte att hans jävla syrra hade spelat in fel kanal så det var Aktuellt istället. Fan! Jag har fortfarande inte förlåtit XXX jävla syrra.

- Oooookeeeej. Det låter som... alltså....

- Jag blev så jävla knäckt så jag grät helt högt. Hemma hos nån annan. Fattar du vad knäckt jag måste vart!

- Ibland känns det verkligen att jag är 3 år äldre än dig...

- Men fan! Jag var sju år!!

- Stackars dig!

- Jag har aldrig fått se det avsnittet! Aldrig!

- Eh... men du... tror du inte att det ligger på Youtube?

- Nä, det klart det INTE gör! Jag kommer aldrig att få se det...

- Vad sa du att det hette älskling? Auto...

- Man. Automan.

- Ok.



I love you baby.

3 kommentarer:

  1. Det skiljer 3 år mellan oss med. Jag frågade direkt om han visste vad automan var eftersom jag inte hört talas om det. Klart han visste, så ja vi har ofta samma diskussioner förutom scouter o gråt. ;-)

    SvaraRadera
  2. Skönt att inte vara ensam. :-)

    SvaraRadera
  3. Hahaha på en skala på 1 till 10 så Automan en 11....Har aldrig hört talas om Automan förut.

    SvaraRadera