Dear karma, I have a list of people you missed

söndag 17 april 2011

Alkolås på bloggen

Hade jag bestämt ju.
Dels för att jag inte ska vara för jävla ärlig.
Och sen kan jag inte stava efter två glas vin.

Nu har jag bara druckit 1,5 glas och jag måste bara berätta att jag nog borde sätta alkolås på att läsa aftonbladet på nätet. Läste precis att man kan Botoxa hela kroppen.

"Botoxa hela kroppen!" Stod det. Tyckte jag.
Jag hann fundera en kort stund på hur det skulle gå till rent praktiskt. (efter att jag tänkt att, fan nu har dom nästa gått för långt. ) Och sen, hur gör man? Det måste ju ta hela jävla dan att spruta in botox i hela kroppen. Oh, the pain!

Sen blinkade jag och läste en gång till:

"Detoxa hela kroppen"

Aha. Det var mer ... förståligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar