Dear karma, I have a list of people you missed

onsdag 29 augusti 2012

Nya häftiga hi tech - Dallas

Alltså.
Jag har inget bättre för mig så jag kollar på Dallas fast jag har redan tappat bort vem fan som lurar vem och vilken brud är vilken. En har ett ärr och nej det har visst den andra med, det var ju lustigt att dom castat två brunhåriga brudar med ett ärr men vem är vem, det verkar som att båda ligger med Jon Ross förutom hon den sjukligt magra... hon ligger inte med honom... eller vänta gör hon det?

Men det var inte det jag skulle säga. Brunetterna rörde till det lite i min hjärna. Det jag skulle säga var att jag stör mig som FAN på att dom hela tiden ska visa att det här är minsann NYA FRÄNA Dallas så det måste hela tiden var med nåns smartphone eller nån har gjort slut via e-mail eller ett usbminne som måste stoppas i en ficka eller nåns häftiga laptop som gör nåt häftigt. Ja. Vi fattar. Jag vill inte ha samtal på nåns iphone som man inte svarar på eller nåt liknande ASHÄFTIGT.

Jag vill ha hela släkten som äter frukost tillsammans. Och små barn i kostymer. Och JR som kommer hem och tar en whiskey. Och när det blir en ny scen så ska det vara en lite trudelutt och film på skyskrapan som scenen ska vara i. Och POOLEN! Hur kan man inte ha med poolen?! Jag vill se hur dom ligger där vid poolen och är lite packade och SueEllen ska liksom överartikulera med snemunnen hennes. Fast vänta det gör hon ju fortfarande.

Men hur jävla svårt kan det vara att lägga henne en stund vid poolen.


Och bara för jag satte mig och skrev det här så tappade jag kollen ÄNNU mer vad som händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar