Dear karma, I have a list of people you missed

onsdag 22 augusti 2012

Det här med namn.

Det är ju det där med namn som man folk har som man undrar varför i helvete dom inte byter bort.

Häromkvällen när jag gjorde min sista rundzappning på tvkanalerna innan jag gav upp och insåg att jag var tvugnen att gå och lägga mig

(varför gör man alltid så?)


så fastnade jag på Celebrity Rehab. Denna pärla till förnedringssåpa.

Just där jag hamnade så satt doktor Rehab och hade ett litet psykologisamtal med en stackars tjej som inte bara försökte sluta knarka knark och borde även se som om efter en ny karriär. Den hon hade nu inom adultmovieindustrin var inte så bra för hennes mentala hälsa.

Så säger Doktor Rehab: - Vill du prata om Miss Buttafocco?

Jag dog! Vilket jävla namn! Helt grymt om du är porrfilmsstjärna!

Men vet ni? Det var inte porrtjejens artistnamn, det var namnet på en stackars kvinna som hon haft en beef med för hundra år sen och som hon därför sköt i huvet.

Vilket jävla öde. Hon hade inte bara ett helt sjukt namn, hon blev skjuten i huvet med. Uj uj uj.

(och om ni undrar varför jag kom och tänka på det här just nu så var det för att jag såg nån som hette Anna Flytström i tidningen. Kanske ett namn jag hade bytt bort om jag hetat det. Just saying.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar