Dear karma, I have a list of people you missed

onsdag 7 december 2011

Dagens: " Varför i helvete öppnade jag min käft för?"

I tobaksaffären:

- Hej.

- Hej. Jag ska hämta det här paketet.

- Mmmm...

- Vill du ha mitt leg?

- Mmmm....

- Här!

- Mmmm....

- Jag har ju bytt efternamn, så ifall du vill se så har jag ett papper med mig från skattemyndigheten där det står att jag har bytt namn.

(till snubben intill, bakom disken):

- Ska vi lämna ut paketet till henne eller?

(snubben intill, med arg röst):

- Har du inget nytt leg?!

- Nej, men jag har ett....

- Du måste ha ett papper från skattemyndigheten där det står att du har bytt namn!

- Ja, men det var ju det jag sa. Jag har det här om ni vill se.

- Okej då. Jaha.

- Vill du se pappret?

- Nä, det går bra...

- Ooooookeeeeej....

Sen var jag sur i tio minuter. Hur svårt kan det vara att vara lite trevlig? Och kanske kanske titta på den som kommer in i ens affär för att hämta ett paket? Jävla tjurskallar...

2 kommentarer:

  1. Syrran, byt till Rahmn igen.:D . Det kan vara fan så kul det med. Fråga min brolla Kent när han var o Israel. Han blev frågad om han var Arab. (en blod sådan):p

    SvaraRadera
  2. Ja, det hade vart lite coolt att ha ett arabiskt namn faktiskt...
    Förutom det så tror jag att Rahmn är det coolaste namnet jag har haft.

    SvaraRadera