Dear karma, I have a list of people you missed

onsdag 1 juni 2011

Jag kan inte kommentera era kommentarer just nu

Blogspot har nån slags strul på nåt sätt och jag verkar inte vara ensam om det här.
Jag hoppas att dom har satt sina Mest kompetenta tekniker på problemet.

Minns ni att jag bloggade om ett sånt felmeddelande? Jag försökte hitta inlägget med det är lite svårt när man har skrivit över 900 inlägg... GAH!

(det verkar iaf som att det de halvalkade fas 3 snubbarna som blogspot har satt på det här problemet dock, men så O-PK får man inte tänka va...?

Iaf så är jag glad när ni skriver! Jag är glad att du har sommarlov lillebror!
Och att jag har så fina klasskompisar! Och att Brålanda är ett sånt trevligt ställe där det växer upp roliga brudar. (och en av dom är min)

puss på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar