Dear karma, I have a list of people you missed

fredag 17 juni 2011

Dagens Viggo

Vi var på Grand Parfymeri och köpte nagellack till Viggos fröknar. Viggo valde en färg var till dom. Noga.

Expediten som jobbade hade antagligen en bra dag så hon engagerade sig väldigt i fröknarna och lacken och paketen. Det var snören och tejp och bara glada miner.

Sen avslutade hon allt med att ge barnen varsitt parfymprov.

Viggo var grymt nöjd. Han sprang runt i Bamba och visade sina kompisar att han hade en parfym. Jag bad om ursäkt för att han förstörde all form av matro.

Sen gick dagen och det blev kväll.
Barnen och jag la oss i dubbelsängen och läste saga.
Det doftade väldigt gott om om.

- Oj, vad det luktar gott om er! Har ni provat era nya parfymer som ni fick av tanten?

- Ja! Lukta i min mun?!

Jag lutar mig fram och luktar i Viggos gap. Han ser väldigt nöjd ut. Det tar mig 2 sekunder att hajja vad han gjort.

- Har du ätit parfymen?!

- Ja!!

- Men lägg aaav! Var det inte äckligt?!

- Jo, först. Men sen blev det godare och godare.


Jag dör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar