Dear karma, I have a list of people you missed

söndag 13 mars 2011

Mallig blir man

Har fått en massa blogg-beröm idag. I riktiga livet och på en annan blogg.
Vet ni, det kanske inte verkar som att jag bryr mig men jag blir väldigt glad för ert beröm. Om jag kan skriva lite skit här nästan varje dag och det kan få er att skratta eller gråta eller bara stanna upp och tänka lite så är jag så tacksam för det! Ni är underbara allihopa!!

Frida

Har härmat mig idag. Och det är jag jätteglad för! Tack vännen!

Hon kallade mitt inlägg för "the original and best". Tack!

Och jag vet att fina Brålanda-Karro oxå har härmat mig men jag orkar inte leta upp det... klockan är kvart över ett på natten... du får göra det själv!

Vem är din bästa vän? Eller vilka är det? Säger ni det till dom ofta? Jag är nog för kass på det själv. Men ni är bäst. Alla ni. Puss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar