Dear karma, I have a list of people you missed

tisdag 1 mars 2011

Till killen i den blåa volvon

Du körde, som sagt, en mörkblå volvo kombi av lite äldre modell, kanske en 940, i rondellen vid slottskogsvallen. Tid? Ja... vad ska vi säga 17.17 i dag på eftermiddan. Du hade en jävligt fånig inkainspirerad mössa på dig (inte direkt förvånande förstås eftersom du körde vidare åt Majornahållet, inkamössornas hemland)

Jo, just det, det var inte din mössa jag är förbannad på.
Utan dig.

Du vet, om man är INNE i rondellen så betyder det att dom som är utanför får vänta på att dom INNE i rondellen har kört ut innan man kan köra in. Det är typ lektion nr 1 på vilken körskola som helst.

Det betyder då alltså att efter att jag har tvärnitat och lyckats stanna 5 cm från din bil så ska du INTE glo surt på mig som att JAG är dum i huvet och sen gasa på och köra framför mig.
Nä.
Just det.

Dra din jävla unkna inkamössa över huvet och ge dig fan inte ut i trafiken på länge.

Det var väl dagens gnäll det.

Anders? Gnälligt nog för dig?

4 kommentarer:

  1. Det där är jävligt förvirrande när man kommer utomlands (försvarar honom absolut inte, men då har de som ska IN i rondellen företräde. Helt galet! Ja inte överallt så klart....

    SvaraRadera
  2. Ja, det förklarar ju saken. Han var utomlands. Han hade åkt utanför Majornaland.

    SvaraRadera
  3. Det är fel på alla!

    SvaraRadera
  4. Eller hur?! Speciellt i trafiken!

    SvaraRadera