Dear karma, I have a list of people you missed

måndag 28 mars 2011

Helgen i bilder

Väskan är packad för en helg i huvudstan!



Väntar på att bli upphämtat i ett öde Flemmingsberg. Jag vet verkligen inte vart jag är och jag ser helt förvirrad ut...



Fridas barn är nästan exakt som mina egna, väldigt bra om man får hemlängtan!



Landat i soffan


Frida har dukat upp en fin middag!



Vi har korkat upp och jag har tagit av mig allt bling-bling, dvs, jag har gjort mig hemmastadd hos Frida



Chips, vin och hemmablondering. Vad mer behöver man i livet egentligen?



All good things must come to an end... Eller- det är dags att gå och lägga sig- Eller- här blir inga barn gjorda :-D



Street art



Solen skiner alltid i Alby



Jag upptäckte att jag har en stark fobi mot piercingar...



Parkbänkshäng i solen




Mmmm....:-D


Varför inte?



Bästa tjejerna (minus Fia) utanför favoritresturangen



Panerad ost- kan vara bättre än sex...




Jag grät nästan för att jag inte orkade äta mer...

Bästa tjejerna!








Trött på Tunnelbanan hem...




Jag älskar klottret på Fridas hiss!




Morgonfil i Alby




Ungarna ska få paket såklart




Något till pappan...




Jag fuläter lite




Kirstie Alley fuläter i bilen...




Uri Geller igen?



Och sen var det dags att åka hem igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar