Dear karma, I have a list of people you missed

lördag 12 mars 2011

Sms mellan vänner

Jag har haft ett väldigt tantigt förhållande med min mobil i veckan. Jag har låtit den ladda ur och glömt att sätta på ljudet när det varit avstängt. Det har resulterat i att vänner har skickat fina "Vad gör du"-sms som jag inte svarat på. Alls. Men så rasslar det till och fjortisen är tillbaka.
Följande sms bevisar antagligen att jag fortfarande är hopplöst omogen i sinnet:

"Hellre en hängmatta i parken än hängpattar på marken"

"Hellre en ball kalle i kanalen än en kall balle i analen"

"Hellre än dra en rövare i polen än att ta en polare i röven"

Brålanda-Karro. Hoppas dina Turkiska peppargodisar var goda och att du lyckades sluta i tid så du inte fick sådär ont i munnen som man kan få om man äter för många. Jag längtar efter dig och jag hoppas vi kan ses i veckan. Love you!

Och en liten fotnot bara eller vafan man säger. Jag menade såklart "En BollKalle i kanalen" och inte "en ball Kalle" Jag var vid sms-tillfället kraftigt utmattad efter en vfu och storhandling och barnkalas på Åby-badet. Smset skickades i Åbybadets entre och jag funderade allvarligt på att ta in på hotellet bredvid badet istället för att köra hem. Så trött var jag.

1 kommentar: