Dear karma, I have a list of people you missed

lördag 19 mars 2011

När man ändå här pms...

... så kan man passa på att vara elak.

Jag vet inte vad som hände i Dinga-Lingas kök igår kväll men på nåt sätt ramlade vi över Linda Bengtzings blogg. Oh lord have mercy.
Det är underbart att vem som helst kan få blogga för Mama. Bara man har nån form av kändiskap och har klämt ur sig en unge. Titta själv får ni se. Om ni vågar. Vilket underbart skittråkigt liv hon verkar ha.

Och när vi ändå är inne på "bloggdrottningar".
Sanna Lundell.
Ärligt vad har den människan nånsin gjort för gärningar här i världen. Mer än att ha Uffe Lundell som farsa och ha gängat med Han-vahetterhan- Just D- killen som även har barn med Josefin Craford. Just, det Wille Craford. Skit samma, nu är hon iallafall ihop med Persbrant. Därför får hon blogga och skriva krönikor i Aftonbladet. Och vet ni vad det värsta är? Hon ser så jävla tråkig ut så jag orkar inte ens läsa vad hon skriver.
Nä fy vad hemskt elak jag är. Det är nog supermånen som ger mig superpms. Jag ber om ursäkt.

Nä.
Det gör jag fan inte. Inte ett skit.
Inte ens fast att Persbrant har åkt fast för att ha sniffat kola på krogen. Han är 47år stod det i tidningen.
47 fucking jävla år. Då ska man fan inte sniffa kola på krogen. Då ska man dricka mörkt öl och gå på quiz-kväll på kvarterskrogen. Och hålla käft.

Hej på er!

1 kommentar:

  1. Jag personligen som kan erkänna att jag vet "NON"skillnaden mellan "cola"/kokain!10 p till mig(alla andra oxå)vidare..lina?..(som min syster heter har intet med saken att göra..heller!Som alla redan vet)rakt upp i näsan...)(som alla redan vet)..PERSBRANT(oja-köper-inte!!)...han snorta!!
    (som vi all vet....)vafan...jiddra Persbrant..haha..kändis skådis??what ever,,,JAG ERKÄNNER JAG TOG DET!JAG DROG IMIG EN LINA EN GÅNG!....ELLER TVÅ:::så?....Jag står för det med-men jag gillar inte bankrånare...inte Cola heller.....vad säjer du Sanna???LOL//MALIN LARSSON!!

    SvaraRadera